Pagina's

3 februari 2014

My life in pictures | januari 2014


My life in pictures is een maandelijks artikel met foto's die laten zien wat ik in die maand heb gedaan. Januari is een maand om te beginnen met goede voornemens, in mijn geval is dat gezonder eten. Dat is me nog best goed gelukt! Verder was deze maand rustig. Ik heb veel aan school gedaan en de weekenden waren ook niet overvol. Enjoy!



In de supermarkt kwam ik deze tegen. Pinda? Leek me wel lekker! Hij rook heerlijk, de smaak vond ik iets minder. Maar ik moet er wel bij zeggen dat ik niet zo'n enorme cup a soup liefhebber ben. 

Heel hard aan het leren voor het vak management & organisatie, ik ben er zo slecht in! Helaas was al het leren voor niets geweest, mijn cijfer was nog steeds onvoldoende. 


Ik probeerde de geurstokjes van de HEMA uit, vond ze een klein beetje tegenvallen. 

We hadden een Franse lunch tijdens, je raadt het al, Frans. Gezellig! Ik maakte samen met een vriendinnetje twee brownies. Eentje hebben we stiekem voor onszelf gehouden in de pauze haha. 


Ik ben aan mijn goede voornemen begonnen: gezonder eten. Ik eet s'ochtends vaak een bak met yoghurt, muesli, suiker en iets van fruit erin. Ik had zwarte bessen gehaald uit de diepvries bij de Albert Heijn. Handig en lekker!


Van een vriendin kreeg ik deze glasvijl met mijn naam erop uit Lanzarote, lief!


Water in plaats van frisdrank. Zo erg is water helemaal niet! 


In de kerstvakantie moest ik twee boeken lezen voor school. Elke dag las ik heel veel, omdat ik ze anders niet uitkreeg. Toen ik ze eenmaal gelezen had, had ik niks meer om te lezen! Toen ben ik uit mezelf in dit boek begonnen, het is de opvolger van Chocolat. Tot nu toe best leuk!

Pan geraakt bij deze highlighter van E.L.F. Hij is ook zo mooi!


Ik heb BeyoncĂ© herontdekt. Dit concert heb ik helemaal gekeken en sindsdien ben ik nog groter fan. Wat is ze toch ook geweldig! En haar nieuwe album trouwens ook. LOVE IT! 


Benieuwd naar de nieuwe collectie van H&M, hij viel niet tegen! 


Vooral dit jurkje vond ik erg leuk. Ik heb nog meer outfits gemaakt, die kun je hier zien. 


Ik was niet de enige die gezond wilde doen, al mijn vriendinnen zijn aan het afvallen. Wij hadden op zaterdagavond dus een waterparty. In plaats van cola dronken we water en hadden we deze lekkere snackjes haha. 


Puinzooi op mijn kamer. Het lijkt erger dan het was, binnen no-time was het weer netjes, gelukkig. 


Heerlijk ontbijtje! Een eierkoek met rozijnen, puddingbroodje, en nog een half overgebleven pannekoek. Iets minder gezond, maar wel lekker!

Liefs,
Anne

2 opmerkingen:

  1. super leuke foto's, zie ook lekkere dingen voorbij komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hah, wat origineel, een gezonde snackavond :-) Dat gebeurt hier niet vaak hehe.

    BeantwoordenVerwijderen