Pagina's

9 januari 2014

Mijn favorieten


Ik wissel helemaal niet snel van make-up producten en ik kan het me helaas ook niet veroorloven om elke week mijn stash aan te vullen met nieuwe spulletjes. Toch heb ik een paar nieuwe favorieten van de afgelopen twee maanden. 

Geur 


Ik ben een trouwe fan van Beyonce, niet alleen ben ik gek op haar zang- en danskwaliteiten, maar ook haar parfums ruiken heerlijk. Ik heb zelf Heat en Heat Rush, en hoewel ik Heat nog steeds het meeste waardeer, valt Beyonce Heat Rush ook heel erg goed in de smaak. 

Deo vind ik heel belangrijk, vooral in de winter. Dat zou je misschien niet zeggen, omdat het in de winter niet zo warm is, maar dan draag ik juist veel blazers en wollen truien, waar ik het heel snel warm in krijg. Deo komt daarbij goed van pas en deze FA's Pink Passion collectie is toch wel heel erg lekker! 

Haar


Mijn haar voelt al snel droog aan en met deze conditioner kan ik dat verhelpen. Ik had al veel verschillende merken en haarproducten geprobeerd, maar niets vond ik goed genoeg. Deze maakt mijn haar echter wel heel zacht, vooral in combinatie met de shampoo. 

Gezicht


Zoals je ziet, mijn Eyeslipsface bestelling is me heel goed bevallen. De kabuki kwast is zo zacht en zorgt voor weinig fall-out bij poeder omdat de haartjes zo compact zijn. 

Het wenkbrauwkitje kocht ik om te proberen, want ik verzorgde mijn wenkbrauwen nooit echt goed. Nu doe ik dat wel en hoort het zelfs tot mijn vaste routine. 

De poeder van Catrice blijft lang zitten en matteert ook goed genoeg. 

Nagels


Als laatste is de topcoat van Hema een favoriet. Hierdoor blijft mijn nagellak echt langer zitten en ook droogt deze lak snel.

Wat is jouw ultieme favoriet?

Liefs,
Anne








3 opmerkingen: