Pagina's

24 januari 2014

De (low-budget) producten die ik dagelijks gebruik


Ik varieer eigenlijk niet veel als het om make-up gaat, als ik eenmaal een goed product heb gevonden, blijf ik daar meestal ook bij. Ik neem gewoon de veilige route, ik wil zeker weten dat er niks misgaat en dat ik mijn geld nergens aan verspil. Toch ben ik een tijdje geleden een beetje uit mijn comfortzone gestapt en zijn er een aantal producten bijgekomen. Ik heb nieuwe merken uitgeprobeerd, en ben ook meer make-up gaan dragen. In dit artikel heb ik alle producten die ik echt elke dag gebruik op een rijtje gezet!



Gezicht


- Om te beginnen gebruik ik een simpele dagcrème van Nivea. Met dagcrèmes wil ik echter nog wel vaker afwisselen en deze kocht mijn moeder een keer voor me in de aanbieding. Deze dagcrème is zeker niet slecht, maar ik wil de volgende keer toch een andere uitproberen.

- Daarna stip ik alle oneffen- en roodheden aan met deze coverstick van Essence. Ik wil eigenlijk het concealerpalette van Catrice nog een keertje uitproberen, maar deze coverstick werkt ook goed! 

- Om mijn gezicht af te poederen gebruik ik de All Matt Plus powder van Catrice. Deze vind ik echt heel erg fijn! Hij blijft goed zitten en is ook echt mat. 

- Bronzer gebruik ik nog niet zo lang, eerst alleen tijdens gelegenheden, maar nu ook op normale dagen. Het ging steeds beter en daardoor vond ik het ook mooier om bronzer op te doen. Dit is de sun 2 sun bronzer powder van NYC. Dit was meer een bronzer die ik gebruikte om te testen en om mee te beginnen, dus deze vind ik eigenlijk niet zo heel mooi. Ik moet nog een echte goede vinden. 

- Een van mijn lievelingsproducten: blush! Ik heb best veel blushes en daarin wissel ik ook vaak af. Dit is de blush die ik tegenwoordig het meest gebruikt, het is C01 Sugar Shock van Catrice, uit de limited edition Candy Shock. Helaas niet meer verkrijgbaar dus!

- Als laatste gebruik ik deze highlighter van E.L.F. op mijn jukbeenderen, de brug van mijn neus en een klein beetje op mijn voorhoofd. Dit breng ik aan met het kwastje dat erbij zit. 


Om mijn gezichtsmake-up aan te brengen gebruik ik deze kwasten. 

- De meest linkse is van de HEMA, die gebruik ik voor mijn blush.
- De middelste is van de Kruidvat en die gebruik ik voor mijn bronzer. 

- De kabukikwast van E.L.F. gebruik ik om mijn poeder aan te brengen. Dit is trouwens echt een aanrader! 

Ogen


Aan deze producten kun je al wel zien dat ik ze vaak gebruik, omdat de tekst op de verpakkingen er bijna helemaal is afgesleten haha! 

- Eerst gebruik ik oogschaduwbasis van Essence. Ja, zelfs als ik geen oogschaduw op doe! Ik merk dat als ik oogschaduwbasis op doe, ook mijn eyeliner goed blijft zitten, dus vandaar. 

- Dan breng ik mijn eyeliner aan, deze is van NYC. Deze eyeliner gebruik ik al heel lang, omdat ik met deze het beste een recht lijntje kan zetten. Je kunt met dit kwastje ook nog makkelijk afwisselen van een dun naar een dik lijntje. Nu draag ik meestal wel een wat breder lijntje, maar een tijdje geleden wilde ik het juist zo subtiel mogelijk houden. 

- Daarna krul ik mijn wimpers met een wimperkruller, deze is van de HEMA. Het krullen van mijn wimpers is echt een must voor mij, anders staan ze recht naar beneden. Dat is dan trouwens weer wel handig met het aanbrengen van eyeliner! 

- Als ik mijn wimpers heb gekruld, breng ik een laagje mascara aan. Ik gebruik de waterproofmascara van MaxFactor, ik vind hem zooo fijn! Hiermee blijven mijn wimpers ook echt heel de dag gekruld, wat bij veel andere mascara's niet zo is. Deze mascara is misschien iets duurder, maar zeker van goede kwaliteit!

- Daarna breng ik een oogpotlood aan, ook van MaxFactor, op mijn waterlijn. Daar doe ik niet heel mijn waterlijn mee, maar alleen het buitenste gedeelte. 

Wenkbrauwen


Mijn wenkbrauwen deed ik eerst niet echt goed, maar ik wilde er toch wat mee doen. 

- Om maar ergens mee te beginnen heb ik dit wenkbrauwkitje gekocht, van E.L.F. Dit is de lichtste kleur, namelijk 'ash'. Ik ben blond en daarom leek het mij mooier om niet zo'n donkere kleur te pakken, ook niet omdat ik nog niet zo goed wist wat ik met mijn wenkbrauwen moest doen. Nu gebruik ik dit elke dag, het werkt heel fijn! Zoals je ziet gebruik ik alleen de gel aan de linkerkant. 

- Met dit borsteltje van de HEMA kam ik mijn wenkbrauwen door. 

Dit waren de producten die ik dagelijks gebruik! Herken jij er een paar?

Liefs,
Anne








3 opmerkingen:

  1. Deze budget producten klinken echt fijn! De blush van Catrice ziet er echt mooi uit:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie producten! Ik vind de catrice blush erg fijn! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk om te zien! Ik gebruik ook de oogschaduwbasis van Essence. Hij werkt echt prima!

    BeantwoordenVerwijderen