Pagina's

22 december 2013

Leuke quotes #2


Een tijdje geleden schreef ik een artikel (klik hier als je het nog een keer wilt lezen) met allerlei leuke, mooie of grappige quotes. Ik merkte dat ik het echt leuk vond om dat artikel te schrijven en ook vind ik het nu nog steeds leuk om die quotes nog eens te lezen. In de tussentijd heb ik op weheartit.com weer een paar nieuwe quotes verzameld! Ook dit keer zitten er weer wat quotes bij met een vleugje humor, maar ook hele mooie. Soms gaat het niet eens om de quote zelf, maar om het plaatje erachter. Ik laat gewoon weer de quotes zien die mij raken, op wat voor manier dan ook.

Ik geef niet bij elke quote een toelichting, omdat heel veel quotes gewoon voor zich spreken. 


De volgende slaat op mij haha. Altijd als ik net iets anders aan het doen ben, of klaar ben met leren, komt er iemand mijn kamer binnen! Het lijkt dus net alsof ik alleen maar heel de tijd mijn nagels aan het lakken ben, of filmpjes kijk op Youtube. Maar tussendoor ben ik gewoon heel productief hoor!


 Deze vond ik leuk vanwege het schattige meisje (:


Als je toch eens zoveel aanbidders zou hebben dat je dit formulier aan ze moet geven.. Moet geweldig zijn.


YES.


 Lekker overdreven, daar hou ik van!


Deze woorden van Wiz Khalifa vond ik echt goed! 


Altijd optimistisch blijven.


Oke dat heb ik dus best vaak haha (shame). Ik doe dan altijd net of ik ergens anders om lachte.. 




 Dit was altijd zo'n cliché plaatje, maar nu is het toch nog origineel. En waar ook!




En om met een hele mooie quote af te sluiten: 

Liefs,
Anne






4 opmerkingen: