Pagina's

15 december 2013

Dankje Sint!

Sinterklaas is alweer even geleden en nu is iedereen eigenlijk alweer in de kerstsferen. Ook ik vier heel graag kerst, maar ik ben ook fanatiek op 5 december. De Sint was dit jaar weer geweest en had gelukkig ook aan mij gedacht!


Hij had goed naar mijn verlanglijstje gekeken! Ik wilde heel erg graag het nieuwe luchtje van BeyoncĂ© en een stijltang stond ook bovenaan. Verder heb ik nog twee opbergbakjes en kussens gekregen voor op mijn nieuwe kamer in het nieuwe huis (mijn moeder gaat verhuizen). 




Fijne zondag! 

Liefs,
Anne


3 opmerkingen:

  1. Bekijk nu net je blog en het ziet er heel leuk uit!
    En leuke spullen heb je gekregen!
    Ik heb tijdschriften gekregen en een zak met spekjes, waarvan ik moet toegeven dat die al snel is leeg gegaan.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, je hebt echt ge-wel-di-ge cadeaus gekregen :O X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een superleuke dingen heb je gekregen, heel erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen