Pagina's

3 juli 2013

Sieraden op Forever21.com


Forever21.com is een webshop waarop ik regelmatig kijk of ik iets interessants tegenkom. Meestal scroll ik gelijk door naar de sieraden, omdat ik dat een van de leukste dingen vind die ze hebben. Qua kleding zit er niet altijd iets voor mij tussen, maar dat ligt puur aan mijn eigen smaak, want je moet er een beetje van houden denk ik. Ik hou het eerlijk gezegd meestal bij kijken, want van bestellen komt er nooit wat van. De verzendkosten vind ik best wel veel en daarom wil ik pas bestellen als ik veel in mijn winkelmandje heb zitten. Maar kijken kan ook geen kwaad en daar is mijn bankrekening ook een stuk blijer mee. Ook dit keer heb ik weer wat leuke armbanden, oorbellen en kettingen gespot! 

De volgende twee armbanden zijn twee totaal verschillende. De eerste is heel erg schattig en meisjesachtig met die hartjes, de tweede is daarentegen wat stoerder. Je kunt deze overigens ook in het goud kiezen. 

Cutout Hearts Bangle €4,50


Lightning Bold Bangle €2,90

Ik vind pijlen nog steeds heel erg leuk en daarom is het eigenlijk wel een kleine schande dat ik nog niets met pijlen in mijn sieradenstash heb. 
Star Shooter Necklace €3,90

Dit is ook weer een beetje indiaanachtig, net als die pijltjes. 
Etched Metal Cuff Set €7,90 

En dit olifantje is zo schattig! Dit is een klein, subtiel kettinkje. Die draag ik eigenlijk niet zo vaak, maar deze is zo leuk!
Elephant Charm Necklace €3,90 


Heart Charms Necklace €2,90

Deze armband is ook weer iets meisjesachtiger, maar dat maakt hem niet minder leuk. 
Heart Band €1,90

Twisted Anchor Ring €2,90

Lacquered Cross Bangle Set €5,90


Wat vindt jij van de sieraden op forever21.com?

Liefs,
Anne



2 opmerkingen:

  1. Forever21 is echt een geweldige winkel, ik ben zo blij als er in november een in nederland komt! Liefs, Anne

    www.fashionanna.com

    P.s. Doe je mee aan mijn zomer GIVE AWAY party? Dat zou tof zijn!

    BeantwoordenVerwijderen