Pagina's

26 juli 2013

OOTD | Sweet Sixteen


Stiekem is dit geen Outfit of the day, maar een Outfit of yesterday. Gisteren was mijn verjaardag en het is leuk om je dan een beetje op te doffen. Ik ben zo iemand die de outfit al een tijdje van tevoren in haar hoofd heeft zitten, zo ook nu. De zomerse temperaturen hadden ook een goed humeur, dus dat kwam heel goed uit. Ik kon mijn zomerse rokje weer uit de kast trekken en dit keer zelfs zonder panty! 


Mijn outfit bestond uit een tanktop met tribalprint en een highwasted rokje. Het is niet zo'n hele speciale outfit, maar gewoon lekker duidelijk zonder al te veel friemels en opvallende kleuren. Qua sieraden heb ik het ook simpel gehouden, ik wilde eigenlijk aandacht op mijn nieuwe ring vestigen, die ik kreeg voor mijn verjaardag (ben er ontzettend blij mee!).



De sandaaltjes die ik erbij droeg maken de outfit wel af vind ik. Ik was aan het twijfelen of ik hakken aan zou doen, maar ik was bang dat mijn benen daardoor extra lang werden, dus heb ik toch voor deze sandaaltjes gekozen.



En omdat mijn outfit weinig (eigenlijk geen) kleur had, besloot ik om er een zeegroene nagellak bij te doen! 



Liefs,
Anne







3 opmerkingen: