Pagina's

25 juli 2013

JARIG!


Vandaag, de 25e, zal het voor de meeste van jullie een dag zijn zoals alle andere. Een dag waarop je in een ander land vakantie viert,  een dag waarop je lekker aan het luieren bent en blogs leest of gewoon een dag waarop je van het lekkere weer geniet. Voor mij is het een speciale dag, vandaag ben ik namelijk 16 geworden! Ik keek er al ontzettend lang naar uit en nu mag ik eindelijk zeggen dat ik 16 ben!


Ik heb al veel taart gegeten, 'lang zal ze levens' aangehoord en ontzettend veel lieve berichtjes beantwoord. Ik voel me echt jarig! Vanavond komt er visite en zal het ook gezellig worden.

Verder ben ik gister thuis gekomen uit Frankrijk, waar het heerlijk was! Daarover laat ik jullie nog meer weten in een 'My life in pictures' die binnenkort online zal komen. 

Geniet van deze leuke, zonnige dag!

Liefs,
Anne

1 opmerking: