Pagina's

5 mei 2013

Update & music top 3 #7



De afgelopen week heb ik niet geschreven, omdat ik in Gelderland zat! Samen met mijn oma, opa, neefje, nichtje (Moniek), oom, tante, mijn ouders, mijn broertje en zusje hebben we een midweekje doorgebracht in een prachtig vakantiehuis ergens dichtbij de achterhoek. We hebben genoten van de prachtige omgeving en het was erg gezellig! Ik wilde even een update schrijven daarover en vertellen hoe ik mijn vakantie tot nu toe heb doorgebracht. Ik besloot om er maar gelijk een music top 3 in te mengen, want muziek is voor mij ook heel belangrijk in de vakantie! Anders overleef ik die lange autorit echt niet. Lees snel verder als je wilt weten wat ik heb gedaan in de eerste week van de vakantie en welke muziek ik daarbij het meeste heb geluisterd.




Om de twee jaar gaan we met de familie op vakantie en daar houden we altijd veel goede herinneren aan over. Omdat de kleinkinderen allemaal een beetje van dezelfde leeftijd zijn, kan iedereen het erg goed met elkaar vinden en dat maakt het altijd een stuk leuker. 

Ik heb in de vakantie veel gefilmd, dus ik denk dat ik alle filmpjes achter elkaar ga zetten, zodat jullie een goede indruk krijgen van mijn vakantie en ook voor mezelf vind ik het leuk om dat filmpje later nog terug te kijken. Ik verklap nu nog niet al te veel, ik denk namelijk dat het een stuk leuker is om gewoon dat filmpje te bekijken. Ik heb het filmpje alleen nog niet af, dus die komt er nog aan!

De muziek die ik heb geluisterd in de vakantie is vooral vrolijke muziek, want zo voelde ik me ook. Ik had geen zin in dramatische nummers, het is vakantie, rede voor wat blijheid! 

Op nummer drie staat 'Hoe' van Nielson en Miss Montreal. Ik vind Miss Montreal normaal eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, maar deze keer vind ik haar echt heel goed. De combinatie met Nielson vind ik heel erg leuk bedacht. En de video zelf is trouwens ook heel erg schattig, ik raad je dus aan om die ook even te bekijken! 



Nummer twee is 'Can't hold us' van Macklemore. Als je in een vrolijke bui bent en liedjes wilt luisteren waar je nog vrolijker van wordt, luister dan zeker weten naar deze! 


Deze video heeft wel een lang voorstukje, het echte liedje begint ongeveer bij de 45 seconden.


En dan op nummer een: 'I need your love' van Calvin Harris en Ellie Goulding. Wat heeft zij een prachtige stem! Ook dit filmpje is heel schattig! 



Welk liedje heb jij vaak geluisterd de afgelopen tijd? 

Liefs,
Anne



1 opmerking:

  1. Leuk dat je op vakantie bent met je familie! En inderdaad ook leuk dat je Neefjes en Nichtjes van dezelfde leeftijd zijn. Dat heb ik helaas niet.. Dat liedje Hoe vind ik echt leuk en de clip is inderdaad heel lief! Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen