Pagina's

13 mei 2013

Tag: And that's who I am


Ik denk dat je deze tag wel kent, hij dwarrelt namelijk al op verschillende blogs rond. Het klinkt dan ook waarschijnlijk heel cliché als ik zeg dat ik deze tag ook wilde doen, omdat ik het een leuke tag vind. Maar het is toch echt de waarheid! Het lijkt me leuk om (nog meer) leuke weetjes over mij met jullie te delen. Ik denk dat er wel een paar dingen bij zitten die erg herkenbaar zijn voor velen, maar sommige passen gewoon helemaal bij mij. So this is who I am! 


Alle plaatjes komen van weheartit.com


Ik ben echt zo iemand die goed is in talen en slecht is in de exacte vakken. Mijn inzicht is in de loop van de middelbare school al wel stukken vooruit gegaan, maar het is nog steeds niet helemaal optimaal. Met wiskunde heb ik altijd al wel moeite gehad. Ik vind het ook echt een stom vak! 


En ik schaam me er niet voor! Het past op de een of andere manier wel bij mij, iedereen die mij kent moet ook altijd lachen als ik weer iets onhandigs doe, ikzelf ook trouwens. Ik ben het inmiddels wel gewend dat ze roepen: ''Haha, dat is ook echt weer iets voor jou hè!"


Ik voel me op de een of andere manier echt aangetrokken tot Allstars, ik vind ze echt iets stoers hebben. Ik heb eigenlijk nog helemaal niet zo veel paar versleten, pas drie ofzo. Dat komt omdat ik met een paar wel drie jaar kan doen. Op een gegeven moment zijn ze wel helemaal afgetrapt, maar dan zitten ze juist het lekkerst! 


Ik dans gewoon voor de lol hoor, ik doe het niet als sport ofzo. Ik ben er ook helemaal niet goed in, maar ik hou er wel van! Het is soms ook een soort uitvlucht, zodat ik even nergens aan hoef te denken. 


Toen ik dit plaatje zag, besefte ik dat heel vaak doe, ook al is het onbewust. Meestal als ik in bed lig ga ik allerlei scenario's af die zich voor zouden kunnen doen. Vaak zijn het dingen waarvan ik hoop dat ze gebeuren, maar waarvan ik weet dat het toch nooit werkelijkheid zal worden. Maar dromen mag, toch?


We gaan al heel lang elke zomer naar Italië en door de jaren heen is mijn liefde voor Italië enorm gegroeid. De prachtige omgeving, de mensen en natuurlijk niet te vergeten: het eten. Pizza's, ijsjes, pasta's, een groot deel van mijn favoriete eten komt uit Italië. 


Als ik elk moment van de dag muziek zou kunnen luisteren, dan zou ik dat zeker doen. Ik hou niet van stiltes, een muziekje op de achtergrond doet al veel. Muziek bepaalt mijn stemming en ik gebruik muziek dan ook om mezelf soms op te vrolijken als dat nodig is. 


Ik weet eigenlijk niet of dat een positieve of negatieve eigenschap is, maar ik weet van mezelf dat ik mensen snel vergeef. Ik hou ook helemaal niet van ruzies en ik kan dan ook niet lang boos zijn op iemand. Ik moet wel toegeven dat ik de afgelopen jaren heb geleerd om voor mezelf op te komen, ook al heeft dat soms vervelende gevolgen. 


Dat is eigenlijk hetzelfde verhaal als het plaatje met ''I'm always making up stories in my head''. 


Toen ik nog een kleutertje was, was ik verslaafd aan rollercoaster. Ken je dat? Dat is een computerspelletje waarin je achtbanen kunt maken. Stiekem vind ik dat nog steeds wel een beetje leuk, hihi. Daarna kwam ik in een fase dat ik The Sims helemaal te gek vond, ik was niet meer achter de computer weg te slaan. Ik vind het nu nog steeds wel leuk, maar ik ben niet meer zo verslaafd als vroeger. 

 

Eerlijk zijn is het beste, wat mij betreft. Ik wil altijd alles gewoon uitpraten en als je iets vervelend vind van iemand, vind ik dat je dat gewoon tegen diegene moet zeggen en niet daarover tegen iemand anders gaan roddelen. Zo voorkom je de grootste ruzies, geloof me, ik spreek uit ervaring. Ik heb geleerd uit het verleden dat eerlijk zijn het beste werkt en daarom wil ik dat ook altijd zijn.


Ik heb niet echt een heel goed fotografisch geheugen, maar als ik me iets heel goed kan herinneren, dan herinner ik het me met alles erop en eraan. 


Tsja, wat ik kan ik hierover zeggen.. Ik ben gewoon heel gevoelig. Ik kan me elke opmerking erg aantrekken, vooral als het van iemand buiten mijn vriendenkring is. Ik vind het belangrijk dat anderen mij als een goed persoon zien. 


En dit spreekt ook wel voor zich denk ik. 


Ik ben zo jaloers op mensen die goed kunnen zingen! Ik wil dat ook! Ik hou echt van zingen, ook al kan ik het voor geen meter..


Vroeger wilde ik altijd huizen inrichten, dat leek me echt geweldig. Ik ben nog steeds een beetje daarin blijven hangen en ik kan niet wachten totdat ik straks mijn eigen huis in kan richten. Ondanks dat het nog wel even een tijdje gaat duren voordat ik dat kan doen. 


Soms heb ik een hekel aan mijn familie, maar ik weet dat als ik ze zou verliezen, ik niet zou weten wat ik zou moeten doen. Ze geven me heel veel steun en daar ben ik heel blij mee.


Ik vind het leuk om naar vreemde mensen te glimlachen, het geeft me een goed gevoel. Ik vind het zelf ook altijd leuk als er iemand naar me lacht die ik helemaal niet ken. Het fleurt me altijd weer eventjes op.


Misschien kunnen jullie het wel merken aan de 'My life in pictures' artikels, waarin regelmatig foto's van de mooie lucht/wolken te zien zijn. 


Ik probeer zoveel mogelijk van elke dag te genieten en overal een feestje van te maken. Soms ben ik natuurlijk wel eens wat minder blij, maar ik heb geen zin om hele dagen bij de pakken neer te gaan zitten. Ik bekijk het meestal van een zonnige kant. 

Is het een beetje te herkennen of ben jij totaal anders?

Liefs,
Anne



3 opmerkingen:

  1. Wat leuk om te lezen. Ik heb hem zelf ook gedaan maar ik ben die van verhalen maken in je hoofd helemaal vergeten. Soms verbaas ik me echt wat ik allemaal wel niet kan bedenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook gedaan, echt een hele leuke tag!

    BeantwoordenVerwijderen