Pagina's

9 mei 2013

Shoplog Amsterdam


Laatst schreef ik dat ik een dagje in Amsterdam was geweest met school en natuurlijk verlaat ik Amsterdam niet zonder iets geshopt te hebben. Onze opdracht was om minstens twee musea te bezoeken en verder nog wat culturele bezienswaardigheden te fotograferen. Wij zijn door de musea gesjeesd en hebben een paar foto's genomen van de grachten, zodat we de rest van de dag lekker konden winkelen! In Amsterdam heb ik twee dingetjes gekocht, maar een paar dagen later ben ik ook nog naar wat winkeltjes vlakbij geweest en daar kocht ik ook nog iets. Wil je weten wat ik kocht? Lees dan snel verder! 



In Amsterdam zijn we winkel in, winkel uit geweest en konden we niet overal heel lang blijven hangen omdat we daar niet de tijd voor hadden. De Vila had echter wel veel leuke dingen en daar hebben we dan ook het een en ander gepast en ik kocht daar ook een broek. Het is een legergroene broek met een beetje een grove stof en hij zit echt heerlijk. Ik twijfelde eerst of ik hem mee zou nemen, maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan, ik heb er echt totaal geen spijt van. 



Deze broek kocht ik voor €34,95 bij de Vila. 

Daarna kocht ik nog een armbandje bij de Six, die ook goed bij de broek past. 


Dit armbandje kostte €4,95.

Een paar dagen later ging ik even snel Oosterhout in, een stadje dichtbij mijn woonplaats. Daar kocht ik bij de WE een armbandje met een kruisje, wat ik echt heel graag wilde hebben. Ik had het al in mijn shopping bag staan op Forever21.nl, maar helaas was die een paar dagen later, toen ik wilde gaan bestellen, uitverkocht. Ik was dus echt heel blij toen ik deze bij de WE zag hangen en zonder twijfel nam ik hem mee naar de kassa! 


Dit armbandje kocht ik voor €5,95 bij de WE.

Daarna stapte ik nog even last minute bij Bovendeert naar binnen, want ik vind dat ze daar altijd wel leuke schoenen hebben. Ik zag echt supergave, zilveren laarsjes staan en die wilde ik graag nog even passen. Toen ik ze eenmaal aanhad vond ik ze toch iets te opvallend (daar hou ik niet zo van). Heel leuk bij anderen, maar zelf zou ik ze waarschijnlijk weinig dragen. Gelukkig hadden ze ook nog een bruine versie en die waren ook heel stoer. Die heb ik dus uiteindelijk gekocht voor €119,95.  



Liefs,
Anne






2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekocht! Dat armbandje van de WE heb ik ook gezien maar ik heb hem toch niet gekocht. Ik ga hem denk ik bestellen op ebay! Je laarsjes zijn ook heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen