Pagina's

16 mei 2013

Old music top 3 #5


'Ken je dit nummer nog?' 'Oh, die is zo leuk! Weet je nog dat we hier vroeger altijd zo'n dansje op hadden?' Heerlijk vind ik het om leuke herinneren op te halen en ik denk dat dat bij muziek ook heel goed kan. Bij veel liedjes heb ik leuke herinneringen van vroeger en niet alleen die herinneringen kunnen leuk zijn, maar ook de nummers zelf! Ik heb weer een top drie samengesteld van de liedjes die ik terug vond van een tijd geleden. Ken je ze nog?



Op nummer 3 staat al een hele oude. Ik weet niet precies van hoe lang geleden deze is, maar ik leerde hem kennen toen ik Singstar deed op de Playstation bij een vriendinnetje. Echt een heel leuk liedje en dat vind ik nu nog steeds. Welcome back in my playlist! 




Op nummer 2 staat een liedje van Krezip, een band die helaas een paar jaar geleden is gestopt. Ik vond dat heel jammer, want ik had ze pas net ontdekt en ze maakten echt goede nummers! Deze hoorde ik laatst op de radio en ik kon de tekst nog helemaal meezingen! 




En op nummer 1 een nummer dat ik nog steeds helemaal te gek vind. Dit liedje heb ik echt heel vaak gedraaid en dat doe ik nu nog steeds. Love this song.




Herken je een van deze nummers nog?

Liefs,
Anne



2 opmerkingen:

  1. Haha grappig ik ging deze week net weer allemaal Krezip liedjes luisteren! Ik vind het ook jammer dat ze gestopt zijn..

    BeantwoordenVerwijderen