Pagina's

22 mei 2013

Bikini's gespot


Hoewel je het op dit moment nog niet helemaal kunt zien als je door het raam kijkt, is de lente al in volle gang. Zelfs het zwembad is al open, de zomer komt er echt aan! Ik heb er al helemaal zin in, lekker op je vrije dag genieten van de zon op het zwembad of op het strand. Natuurlijk moet je er ook dan op en top uit zien en een mooie bikini komt daarbij goed van pas. Ik ben nog steeds heel blij met mijn bikini van vorig jaar, maar ik wil er toch nog wel een nieuwe bij. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig leuke bikini's ben tegengekomen dit jaar. Toch heb ik er een paar uitgepikt die me wel aanspraken en die kunnen jullie in dit artikel zien.



Vooral op www.asos.com heb ik een paar leuke bikini's gespot. 


River Island Twist Laser
Deze bikini vind ik wel schattig en de kleur vind ik ook heel erg mooi. Mijn bikini van vorig jaar heeft ook een beetje deze kleur, dus daarom gaat dit 'm niet worden. Toch wilde ik hem even laten zien, want ik vind deze best leuk!


Ted Baker Solid V
Deze bikini vind ik echt heel gaaf, hij is heel simpel, maar die 'V' in het midden maakt er toch iets speciaals van. De kleur geel vind ik ook heel leuk voor een bikini.


Underwired Pastel Graphic Print bikini top
Deze is zo leuk vanwege het printje!


Bandeau bikinitop
Deze heb ik gezien op www.hm.com. Ik vind de bloemetjes en vogeltjes wel schattig!


Ik denk dat ik voor de gele bikini ga!
Wat denk jij?

Liefs,
Anne






2 opmerkingen: