Pagina's

1 april 2013

My life in pictures


Je kunt het misschien al wel aan de foto zien; ik ben niet in Nederland gebleven de afgelopen maand! Ik ben de afgelopen dagen op skireis geweest met school. Ik had nog nooit geskied, maar het leek me wel heel erg leuk om met een gezellige groep mee te gaan. En het was echt super, ik zou het zo nog een keer doen. Dat kwam vooral door de gezelligheid, maar ik moet zeggen dat het skieen me ook heel goed af ging. Natuurlijk ben ik niet de hele maand op wintersport geweest, ik heb ook nog andere dingen gedaan. Kijk maar mee!






Misschien ben ik hiermee een beetje in mijn kindertijd blijven hangen, maar deze toetjes zijn zo lekker!

 

Happy omdat de zon scheen!


Ik kwam deze trui tegen op forever21.nl en laten ik en mijn vriendinnen nou helemaal verzot zijn op malibu! Snel fotograferen en delen dus.


Ik at vroeger nooit kauwgom, maar nu had ik binnen een paar dagen tijd al bijna een heel pakje opgegeten.

 

Voor de verandering eens even de krant lezen op het werk.

 

En ook dit voor de verandering: mijn kamer stofzuigen!


I LOVE SUN!

 

Ik probeerde de matte topcoat van de HEMA en dit was het resultaat. Ik denk dat hier binnenkort nog wel een review over zal verschijnen...


Schattige quote op mijn scheurkalender.

 

Lekker high-tea'en! 

 

Eventjes uitrusten op de bank met een dekentje.


Deze kortingsbonnen kreeg ik van de ICI Paris.

 

Jippie, mijn H&M bestelling was binnen!


Mijn haar en make-up toen ik ging werken.


Ik had een deel van mijn nagellakjes opgeruimd, want ze stonden ontzettend in de weg.


Hier ben ik aan het wachten tot ik aan de beurt was bij pianoles.

 

Heeerlijk in het zonnetje op de bank!

 

Net als hier.


Een kleine FOTD met mijn o zo mooie knalblauwe trui.


Dit was een deel van het snoep dat ik meenam in de bus naar Oostenrijk, ik kwam de nacht wel door!

 

Proppen om mijn koffer dicht te krijgen, en hier zat zelfs nog lang niet alles erin.. 

Vanaf nu komen de foto's van mijn skireis in Oostenrijk.


Dit was mijn skipas, die je nodig hebt om de piste op te kunnen gaan!


Ik en mijn ski-outfit (:


Even uitrusten op het terras met een groot glas koude cola.


En mijn helm met skibril.



Even neergeploft in de sneeuw, moe van het skieen en blij dat ik heelhuids beneden ben gekomen!


Dit was de blauwe piste, je kunt het niet zo goed zien omdat de lucht en de sneeuw allebei wit zijn, maar voor een beginner zoals ik is dit redelijk steil. Vond ik dan. 

 

Aan de apfelstrudel!

 
Dit keer uitrusten binnen in het restaurant, omdat het buiten sneeuwde. Weer met een cola!

Tot de volgende 'My life in pictures'! 

Liefs,
Anne

3 opmerkingen:

  1. HAHAHAHA, die helm met skibril is niet van jou, maar van mij:) Grappiiig. Maar het was keigaaf in Oostenrijk, precies wat Sarah zegt! xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hahaha ja nu je het zegt! Ja sorry, ik nam in Oostenrijk ook al de hele tijd de verkeerde helm mee, ik zie het verschil gewoon niet! Haha. Ja het was inderdaad amaaazing!

      Verwijderen