Pagina's

19 maart 2013

Update What to do in winter?


De winter is bijna voorbij en dat betekend dat ik alles van mijn to-do list al wel bijna gedaan moet hebben. In de afgelopen twee updates (klikklik) hebben jullie al kunnen zien wat ik al heb af kunnen strepen, die dingen laat ik nu dus ook niet meer in de lijst zien. Het is de bedoeling dat er aan het einde niks meer overblijft.. Zou dat lukken?




1. Mijn haar beter verzorgen
Dat is wel gelukt denk ik. De puntjes blijven meestal altijd wel een beetje droog, maar de rest van mijn haar is nu best zacht. Dat is me gelukt met de Pure Cocos shampoo en conditioner en met de Shampoo/conditioner van Garnier Fructis. Dus... Check!


2. Mijn kleren op tijd in de was gooien
Als ik dat niet doe kom ik kleren tekort, maar daar heb ik geen last meer van, want het lukt me al aardig om alles meteen in de wasmand te doen. Check!


3. Meer smoothies maken
Ik denk dat ik ongeveer 2 smoothies heb gemaakt in deze hele winter. Nee, dit punt heb ik nog niet echt afgerond. Ik weet eerlijk gezegd ook niet of ik dat nog ga doen..


4. Zuiniger zijn op mijn telefoon
Hij is nog niet gevallen! Dat vind ik goed genoeg, check!


5. Kledingstukken met lange mouwen kopen
Dat is me ook wel gelukt eigenlijk, ik heb nu niet meer zo vaak dat ik blazers te kort kom omdat ik alleen maar topjes heb en dat had ik eerst best wel vaak. Check! 



6. Mijn kamer netjes houden
Mijn kamer is nu echt netjes, al zeg ik het zelf. Dat is natuurlijk niet heel de winter zo geweest, er komen regelmatig logeerpartijen of opmaaksessies en dan is het een grote puinhoop. Maar ik heb gisteren alles helemaal opgeruimd en ik moet zeggen dat het een goed gevoel geeft. Check!


7. Carnaval, Kerst en Sinterklaas vieren
Kerst en Sinterklaas zat er bij de vorige update al op, maar Carnaval kan ik nu ook schrappen! Check!

Wow, dit waren alle dingen die ik moest doen alweer, ik had niet verwacht dat ik er al zoveel gedaan zou hebben en dat ik nu ook weer bijna alles heb afgevinkt. Ik begon met 20 dingen en ik heb er nu nog 7 over, waarvan ik er 6 heb afgevinkt. Nog maar eentje over en dat is het maken van smoothies. Ik weet niet of ik dat nog ga doen deze winter, maar in de lente komt het er vast weer van. Ik denk dus dat dit de laatste update was! Ik heb bijna alles gedaan en het waren allemaal best veel leuke dingen, waarmee ik de winter heb overleefd. Laat de zomer nu maar komen!

Liefs,
Anne









Geen opmerkingen:

Een reactie posten