Pagina's

3 februari 2013

Music top 3 #5


Het begin van een nieuwe maand is altijd drukte. Veel nieuwe blogposts moeten online komen, want alles wat je de afgelopen maand hebt gehoord, gezien en gedaan moet je delen. In dit artikel laat ik jullie weten wat de muziek is waar ik afgelopen maand van heb geleefd. Want zo kun je dat bij mij wel zeggen, ik leef van muziek. Music = Life. 



Christina Aguilera staat op nummer drie met Show me how your burlesque. Wat een stem heeft zij zeg! Dit liedje vond ik per toeval, want ik was eigenlijk op zoek naar een andere. Ik vond deze eigenlijk helemaal niet zo bijzonder, maar naarmate ik hem vaker luisterde, begon ik hem toch wel leuk te vinden. En als ik nu zo aan het einde van de maand kijk hoeveel ik dit liedje willekeurig heb aangezet in mijn playlist, kan ik toch aardig ver komen.




Nummer twee is Hausa Wausa. Dit liedje kende ik eigenlijk al best lang en had ik al vaak geluisterd, maar op de een of andere manier kwam hij deze maand weer vaak in mijn hoofd op. 




En de laatste, eentje die ik echt heel vaak heb geluisterd:



Ik was eigenlijk al een klein beetje uitgekeken op One Direction, maar dit is echt een vrolijk nummer! Can't stop listening! Deze stond zonder twijfel op nummer 1 deze maand. 


Liefs,
Anne

3 opmerkingen: