Pagina's

6 februari 2013

Kruidvat Shoplog


Ik wist dat er laatst korting was bij de Kruidvat bij merken zoals Essence en NYC. Weer een goede smoes om even bij die schappen te gaan kijken! Ik had al een make-up wishlist gemaakt, dus ik had al een beetje in gedachten wat ik nodig had. Het voelde toch wel raar om met een 'boodschappenlijstje' in de Kruidvat te staan, haha. Ik keek naar de producten die ik echt graag wilde en besloot een keuze te maken.


Ik koos voor een coverstick, een bronzer en een eyeliner.

Een coverstick had ik al wel, maar ik had over deze een goede review gelezen en de coverstick die ik had was te donker en kan ik dus eigenlijk alleen in de zomer gebruiken, als mijn huid ook wat donkerder is. Dit is de coverstick 04 True Nude van Essence en hij kost €1,99.


Ik vind de verpakking best wel simpel, maar toch wel mooi. Het ziet er erg netjes uit in dat vierkante doosje. De coverstick zelf is gewoon heel makkelijk te gebruiken, dat spreekt eigenlijk voor zich. 



Toen kocht ik iets wat ik nog niet in huis had (what a shame), maar wel graag wilde hebben, namelijk een bronzer. Ik weet van mezelf dat ik slecht ben met kleuren en ik koop dan ook altijd de verkeerde kleur, meestal te donker. Ik was blij dat deze bronzer twee kleuren bruin heeft, zodat ik eigenlijk twee kansen heb dat ik goed zit. 



Deze bronzer is van NYC en heet Sun 2 Sun bronzing powder 719A Terracotta Tan. De prijs die ik ervoor betaalde was €4,49.


Het laatste wat ik kocht was een eyeliner die ik al had, maar die aan vervanging toe was. Ik vind deze zo ontzettend goed dat ik hem opnieuw wilde! 


Hiermee kun je snel een dun lijntje zetten, het is gewoon een liquid eyeliner en dat vind ik het fijnst. Hij is van NYC en heet 887 Black. Deze eyeliner kost €2,49.



Liefs,
Anne










Geen opmerkingen:

Een reactie posten