Pagina's

7 januari 2013

Tip: Sieradenboom


Last van hoopjes armbanden,  kettingen die in elkaar zijn blijven haken en ronddwalende oorbellen? Of ben je dat mandje met die sieraden gewoon zat? Dan is zo'n sieradenrekje hartstikke handig! Ik zag het al op verschillende blogs en in sommige winkels voorbij komen, maar ik had niet echt het idee dat ik er ook een nodig had. Sieraden zijn bij mij geen musthave, ik ben niet dat meisje dat elke dag weer een andere armband of ketting aan heeft. Ik laat het meestal bij oorbellen en dat vind ik al genoeg. Maar ik merk dat ik de laatste tijd steeds meer behoefte heb aan iets blinkends, het hoeft niet groot te zijn, maar het kan je outfit toch wel afmaken. Want laatst kocht ik toch weer een ring en die ene ketting wordt ook steeds vaker gedragen. Toen ik deze sieradenboom zag bij de Xenos was ik om. 


Je hebt ook gewone, andere schattige sieradenrekjes, maar ik vond dit toch wat origineler. Bij een sieradenrekje zie je gelijk waar het voor bedoeld is en dit kan ook als kunststuk gebruikt worden. Maar ik hang mijn sieraden er toch graag aan op.



Ik heb niet al mijn sieraden hier opgehangen, want dan zou het er heel rommeling uitzien en voordat je dan een ketting te pakken hebt moet je er eerst vijf anderen afhalen. Dit zijn dus alleen de sieraden die ik vaak draag.  

Ik vind het erg handig en het staat ook nog eens leuk.  



Ben jij overtuigd? 





5 opmerkingen:

  1. Ziet er superleuk uit, misschien ook handig voor mij om eens aan te schaffen, haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, super handig! Zoiets zou ik ook wel kunnen gebruiken haha
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Erg leuk ik heb een grotere boom van de Ikea:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat handig, en ziet er ook mooi uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen