Pagina's

24 januari 2013

Tag: Get to know me


Ik vond deze tag vooral leuk omdat je dan meer te weten komt over degene achter de blog zelf en ik denk dat het heel leuk is om die beter te leren kennen. Ik vond het zelf in ieder geval heel erg leuk om deze tag bij anderen te lezen en daarom besloot ik hem zelf ook te doen! Het zijn wel erg veel vragen, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden om te lezen!




Wat is je geboortejaar? 
Ik ben geboren in 1997, op 25 juli om precies te zijn. 

Hoe lang ben je? 
Ik ben ongeveer 1,72 en ik ben erg blij met mijn lengte! Niet te groot en  niet te klein.

Waar dacht je aan toen je vanochtend wakker werd? 
Dat is een goede, even terugdenken hoor! Volgens mij was het 'kan ik nog een kwartiertje blijven liggen? Vast wel. Maar dan moet ik echt uit bed want anders moet ik weer haasten en dan zie ik er vandaag niet uit.' Uiteindelijk was ik alsnog te laat, want dat kwartier werd een halfuur.. 

Waar ben je op dit moment?
Ik zit nu achter mijn bureau in mijn kamertje. Hier zit ik hele middagen te leren, huiswerk te maken en te bloggen. 

Ben je single of heb je een relatie?
Ik ben happy single! 

Dit is twee jaar geleden, op vakantie in Duitsland met een vriendin!

Beschrijf jezelf kort maar krachtig:
Ongeduldig, prettig gestoord, maar af en toe ook serieus en kan goed naar anderen luisteren. Lastige vraag is dit trouwens, ik vind het altijd zo raar om dat over mezelf te zeggen. 


Guy/girlcrush?
Guycrush, die zijn er genoeg! Maar als ik dan echt moet kiezen denk ik dat ik toch maar Channing Tatum pak. Die is al een tijdje mijn favoriet. En wat die girlcrush betreft, ik vind Emma Stone echt een leuke actrice.


Wat zou je op dit moment graag willen?
Weekend! Daar heb ik echt behoefte aan, ik heb het deze echt ongelofelijk druk met verslagen, presentaties en proefwerken. 

Wat is je doel in het leven?
Wow, wat een serieuze vraag. Ik denk dat ik gelukkig wil worden, wat een cliché, een goede baan wil krijgen en zorgen dat ik trots op mezelf kan zijn. 

Waar ben je bang voor?
Voor spinnen! En als ik iets dieper moet gaan, ben ik bang voor eenzaamheid. Ik kan echt niet tegen alleen zijn.

Heb je je rijbewijs?
Ik als 15-jarige heb nog geen rijbewijs. Maar zodra ik 17 ben ga ik zeker aan de slag.


Nagellak of lippenstift?
Die is niet moeilijk, ik ga voor nagellak. Ik denk dat ik het al vaker heb gezegd, maar ik draag eigenlijk vrijwel nooit iets op mijn lippen (behalve lippenbalsem) omdat ik een beugel heb en daar niet de nadruk op wil leggen. Als mijn tanden helemaal beugelloos zijn ga ik zeker weten meer lippenstift dragen! 

Wat is je favoriete seizoen?
De zomer! Ik verlang er nu al naar.. 

Wil je ooit gaan trouwen?
Ja! Ik denk dat bijna elk meisje wel droomt van een mooi sprookjeshuwelijk, inclusief ik dus. 

Ben je een healthy-freak?
Nee, niet echt. Ik let veel te weinig op mijn gezondheid. Wel vind ik fruit en groente erg lekker, dus daar ligt het niet aan!

Wat voor kleur haar en -lengte heb  je?
Mijn haar is blond, maar ik heb er nu al een tijdje lowlights in zitten. De afgelopen tijd is mijn haar best gegroeid, het is ongeveer halflang. Kijk ook maar op de allereerste foto, dan kun je het goed zien!


Welk kleding- of make-up item wil je op dit moment heel graag?
Qua kleding wil ik heel graag nieuwe laarzen! Of een sweater met 'Cool story bro, tell it again' erop vind ik ook supergaaf. Qua make-up denk ik dat ik nog heel graag een BB-cream wil en een schuin afgesneden kwast, daar ben ik ook aan toe.  

Heb je tattoos?
Nee, maar ik vind van die kleine, subtiele tattoos wel heel erg mooi. 

Heb je piercings?
Als ik de gaatjes in mijn oren niet mee tel, heb ik geen piercings!

Draag je een bril?
Ja, als ik op school ben draag ik een bril! Mijn sterkte is -1 en -0,25. Niet zoveel dus, daarom draag ik mijn bril ook niet buiten school om.

Wat is jouw perfecte pizza?
Een eigen gemaakte pizza of een pizza uit Italië. En dan het liefst quatro formaggi (4 kazen).

Favoriete eten of drinken?
Oei, lastig! Ik ben echt een eet-freak, als dat bestaat haha. Ik heb geen idee eerlijk gezegd, ik vind werkelijk alles (nouja, bijna alles dan) lekker.


Wat is je favoriete parfum?
Beyonce Heat, zo jammer dat die bijna op is! Snik.

Wat is het laatste wat je kocht?
Dat was vandaag nog, in de kleine pauze. Toen kocht ik koffie op school voor 20 cent, omdat het zo koud was!

Wat deed je vanochtend om 8.00 uur? 
Toen was ik me heel erg aan het haasten om op tijd op school te komen! Ik denk dat ik mijn tas aan het inpakken was ofzoiets dergelijks. 


Wat is je favoriete ijsje?
Natuurlijk Italiaans schepijs, met als smaak kokos of chocolade. 

Ben je een hevige slaper, of sta je altijd vroeg op?
Ik heb veel slaap nodig, dus ik slaap, voor zover het kan, altijd het liefste uit. 

Wat zijn je plannen voor 2013?
Ik wil mijn atheneum 4 graag afmaken en genieten van het feit dat ik dit jaar 16 wordt. Iets waar ik al een jaar naar uitkijk. En lol maken, dat staat op nummer 1.


Met hoeveel kussens slaap jij?
Oke, lastig uit te leggen. Als ik gewoon in mijn bed lig, maar nog niet aan het slapen ben, heb ik twee kussens, maar wanneer ik echt het licht uit doe, gooi ik dat kussen aan de andere kant van het bed en slaap ik op 1 kussen. 

Ben je een ochtend of een avondpersoon?
Een avondpersoon, dat is een ding wat zeker is. S'ochtends ben ik meestal chaggerijnig..

Ben je geordend of rommelig?
In mijn hoofd ben ik meestal heel geordend en als je bijvoorbeeld in mijn laptop-documenten kijkt, staat alles netjes gerangschikt. Maar mijn omgeving daarentegen, nee dat kan je niet bepaald netjes noemen.

Wie mis je op dit moment?
Ik zou het wel gezellig vinden als mijn vriendinnen er nu zouden zijn, maar missen is een groot woord. 

Wat is jouw favoriete lichaamsdeel van jezelf?
Ook al zo raar omdat van jezelf te zeggen. Ik denk dat ik wel blij ben met mijn benen. 

Ben je verlegen?
Als je die vraag een paar jaar geleden had gesteld had ik zeker ja gezegd, maar ik denk dat ik daarin wel veranderd ben. Volgens mij ben ik nu een stuk spontaner, ik vind het alleen maar gezellig als er iemand tegen me begint te praten.

Heb je een accent?
Misschien een beetje brabants? Zou best kunnen, volgens mij wordt het de laatste tijd steeds erger. Maar over het algemeen praat ik denk ik niet zo plat.  

Heb je zussen en broers, hoe oud zijn ze?
Ja, ik ben de oudste! Ik heb een zusje van 13 en een broertje van 10. 

Hoe ziet jouw dagelijks leven eruit?
Meestal is het wakker worden rond een uur of half 8, dan snel mijn ochtendritueeltje doen en op naar school. Meestal heb ik les tot 15.00 uur en als ik dan thuis ben maak ik mijn huiswerk en doe ik andere verplichtingen, zoals bijvoorbeeld pianoles. In het weekend werk ik op zaterdagmiddag en soms ga ik uit met vriendinnen of doe ik iets anders leuks met ze! 









6 opmerkingen:

  1. Leuk om te lezen! En ja, italiaans ijs kan er bij mij ook altijd in! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tag! Ik zou ook voor nagellak kiezen in plaats van voor lippenstift.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, wat grappig dat je slaapt op één kussen, maar daarvoor op twee ligt. :) Leuk om te lezen! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleeeuk! Al vind ik het wel heel knap dat je nu je in de 4e zit, toch van plan bent om in 2013 het Atheneum te halen xd.

    BeantwoordenVerwijderen