Pagina's

6 december 2012

Shopping by H&M.com




Ik kon het niet laten om eventjes op de H&M site rond te neuzen. Het nieuwe seizoen is begonnen en de eerste sneeuwvlokken zijn ook alweer gevallen. Een goede smoes dus voor het aanschaffen van nieuwe truien en winterkleding! 





Ik hou enorm van blazers, supermakkelijk om te combineren en ze staan nog volwassen ook. Ik viel dus voor deze zwarte blazers met stoere diamantjes. 


Veel mensen hebben zo'n dunne blouse en ik denk dat het inderdaad superhandig is voor in je garderobe. 


Ook deze blazer vond ik heel chique en ik dacht meteen aan kerst toen ik deze zag. De mooie, beige kleur trok me aan, in combinatie met de subtiele glitter die erin zit.



Deze denimblouse wil ik zooo graag hebben! Ik ben er echt verliefd op geworden! De kleur alleen al.. Ik vind hem echt stoer. 


Deze trui vond ik ook wel leuk, met de studs aan de bovenkant. De kleur beviel me ook wel, alleen jammer dat de mouwen niet zo lang zijn. 


De print op deze trui zie je echt overal en zo'n warme trui heb ik ook echt nodig. 


Dit shirt heb ik al heel lang op het oog, maar toen ik hem probeerde te bestellen was hij uitverkocht. Daarom staat hij nu wéér op mijn lijstje, want die indiaan kan ik echt niet laten hangen!


Dit is weer een denimblouse, maar dan een andere kleur. 


En dit glittervestje vond ik een leuke afsluiter!

Heb jij al warme truien aangeschaft voor deze winter? Laat het me weten in de comments! 

Liefs,
Anne

4 opmerkingen:

  1. Ik had bij de h&m besteld, helaas was bijna alles te klein... Jammer want ik was er zeker van dat ik die maten hadXD

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat had ik laatst ook, maar dan op een andere site. Ik had alles opgemeten enzo, dus ik was er zeker van dat de jurk die ik had besteld zou moeten passen, maar ik moest hem toch terugsturen! Gelukkig heb ik nu wel de goede maat haha.

      Verwijderen
  2. Prachtige bestelling, vind alles echt super leuk! Ik vind je blog erg leuk en daarom ben ik je meteen met bloglovin gaan volgen! Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen