Pagina's

17 december 2012

Als internet mijn kledingkast was, dan droeg ik vandaag...


Op internet vindt je altijd leuke dingen, maar het jammere ervan is, dat het altijd te véél is! Keuzes maken blijft moeilijk met dat soort dingen. Of je wordt er juist te kieskeurig van. Zou het dus niet gaaf zijn om eens een keer onbeperkt te kiezen? Bekijk mijn keuze!





Deze denim, paarse blouse had ik al eerder laten zien en staat op mijn verlanglijstje. Ik kon hem dus niet weerstaan en besloot om deze als het ware 'aan te trekken'. Ik vind hem zo stoer! Hij lijkt ook een beetje versleten aan de bovenkant, wat het echt denim maakt.  Deze blouse is te vinden bij de H&M.  

Aangezien ik niet zo chaotisch ben wilde ik een simpele zwarte broek hieronder. Geen spijkerbroek, want dat is denim op denim en dat is mij dus te druk. Ook geen leuke print, nee, bij mij is het altijd één ding kleurvol, het andere effen. Deze broek is dus effen en niet denim. Dit is een broek met zo'n gladde stof, ik durf niet te zeggen dat het leerachtig is. 



Je kunt natuurlijk overal zo'n broek vandaan halen, dus het maakt niet echt heel veel uit. Maar ik heb deze gezien op nelly.com met de naam NLY/Shiny Coated Pant. 

Aangekomen bij de schoenen! Bij een stoere blouse horen stoere schoenen, en wat mij betreft mag daar een flinke hak aan zitten. Ik ben echt helemaal weg van die dikke hakken, omdat ze gewoon trendy en omdat ik op dunne hakken gewoonweg niet kan goed lopen. 


De studs zorgen ervoor dat dit een stoere schoen wordt, maar dat ligt ook aan waarmee je het combineert denk ik. Een chique top maakt deze schoenen wat keuriger. So it's up to you!

Ik draag eigenlijk nooit sieraden, behalve een horloge en oorbellen. Toch vind ik het leuk om ze uit te kiezen:


Oorbellen van Forever21

Een armband van Pieces

Horloge van Triwa

Ik baal eigenlijk best dat ik deze outfit niet aan kan trekken! Ik ben erachter gekomen dat het me enorm leuk lijkt om een garderobe als internet te hebben, hoewel je ook superveel lelijke dingen tegen komt. Maar die zou ik dan gewoon allemaal verkopen. Nouja, ik ga nog even lekker verder dromen. 

Liefs,
Anne







4 opmerkingen: