Pagina's

13 oktober 2012

Tag: favorites


Ik zag deze tag voorbij komen op wat andere blogs en ik vond het een leuke tag. Zo worden jullie ook weer een beetje meer bijgebracht over mijn favorieten! Als je nieuwsgierig wordt, lees dan snel verder.







Mijn favoriete serie
Dat is op dit moment Gossip Girl. Ik begon het eigenlijk te volgen omdat ik mijn Engelse luistertoets best slecht gemaakt had. Een vriendin raadde me daarom aan om Gossip Girl te gaan kijken in het Engels. Een leuke oefening dus. Sindsdien ben ik er echt fan van geworden! Goede Tijden Slechte Tijden volg ik ook al jaren.


Mijn favoriete drank
Cola vind ik echt enorm lekker, maar waar je me nóg vrolijker mee kan maken is Coca Cola Cherry. Jam jam!


Mijn favoriete artiest
Ik vind dat Taylor Swift echt hele leuke nummers heeft. Tegenwoordig heeft ze heel veel andere soort nummers, maar die vind ik nog leuker dan eerst dus dat is helemaal niet erg! De artiest die ik ook te gek vind is Beyoncé. Haar liedjes zijn ongelooflijk en haar dansmoves zijn om niet te vergeten. Zij is echt zo goed!


Mijn favoriete make-up merk
Dat is zekerweten Catrice. Ze hebben gewoon een goede kwaliteit voor een normale prijs. Perfect for me! 


Mijn favoriete film 
The Hungergames vind ik echt supergoed. De verhaallijn, de acteurs, de verfilming, echt geweldig. Ik heb hem gezien in de bioscoop en ik was echt helemaal onder de indruk! Wat ik ook een hele leuke film vind ik Grease. Ik heb die echt al heel vaak gezien en ik blijf vrolijk worden van de muziek, de dansjes en.. ja gewoon de film zelf!


Mijn favoriete actrice
Dat is Emma Stone! I lóve her! Ze kan echt heel goed acteren en ze is ook altijd zo grappig. Ze speelt in o.a. Crazy, Stupid, Love en in Easy A.


Mijn favoriete acteur
Dat is Channing Tatum. Hij is echt superknap, naar mijn mening, en daarom vind ik het waarschijnlijk ook zo leuk om naar hem te kijken. In Magic Mike vond ik hem eerlijk gezegd wat minder, maar in de film Dear John vind ik hem heel goed.


Favoriete kleur
Ik heb twee favoriete kleuren, dat zijn roze en turqoise. Roze is echt zo'n meisjeskleur, dus misschien ook een klein beetje voorspellend, maar ik vind het gewoon zo'n happy kleur. Turqoise vind ik ook lekker fris en omdat je het niet zo vaak ziet vind ik het juist leuk.

Wat vond jij van deze tag? 

Liefs,
Anne













Geen opmerkingen:

Een reactie posten