Pagina's

19 oktober 2012

Tag: als internet mijn kledingkast was, dan droeg ik vandaag...




Ik zag deze tag en ik dacht: 'die ga ik ook doen!' Ik vind hem echt heel leuk bedacht. Het is even een leuk artikel voor tussendoor. Ik heb vandaag een lazy friday, dus ik kom niet zoveel buiten. Mijn taken voor vandaag zijn huiswerk maken en voorbereiden op de proefwerkweek die er helaas weer aan zit te komen. En altijd als ik zo'n dag heb en niemand mijn kleren ziet, vind ik het op de een of andere manier zonde om leuke kleren aan te doen. Ik denk dan dat ik die beter aan kan doen als ik op een openbare plek ben (zoals school). Als ik die aandoe zonder dat iemand ze ziet, heb ik ze op een of andere manier verspild. Daarom heb ik comfortabele kleren uitgekozen, kijk maar snel verder!




Deze trui heeft een leuke print en zit volgens mij ook best lekker. Ik denk ook dat hij lekker warm is! 

Dit is een stoere, maar simpele jeans. Perfect voor een dagje niksdoen dus.


En als je dan tóch naar buiten moet, ga je natuurlijk wel met hippe schoenen. Deze kocht ik onlangs ook bij Bovendeert. Daarom heb ik ze nu ook gekozen, omdat ik ze echt superleuk vind. 

Ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden! Hadden jullie vandaag ook een lazy friday, of was die van jullie juist busy? Laat het me weten in de comments! 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten