Pagina's

31 augustus 2012

Review: NYC Greenwich Village


Bij mijn vorige post (It was my birthday!) konden jullie zien dat ik dit lakje voor mijn verjaardag heb gekregen en beloofde hier een review over te schrijven! Zo gezegd, zo gedaan! 



Toen ik deze nagellak kreeg, dacht ik: alwéér een roze? Die heb ik er al zo veel! Maar ik denk dat dit toch wel één van mijn favoriete roze is geworden. Deze is een beetje donker en hij dekt heel mooi! Het is echt dieproze. 

Het kwastje is heel fijn en lekker dik, zodat je maar een paar keer over je nagel hoeft te gaan voor één laagje.



Ik heb er twee lagen overheen gedaan, omdat de nagellak dan wat donkerder wordt en omdat ik dat wel mooi vind. Maar eigenlijk is een laag al wel genoeg.



Ik heb er ook nog een topcoat met glitters erin overheen gedaan, zodat hij niet te snel afbladderd. De glitters die je ziet zitten dus niet in de nagellak zelf!


En het effect heeft inderdaad gewerkt, de nagellak bleef wel twee dagen helemaal mooi tot de randjes zitten! Het enige nadeel dat ik heb ontdekt is dat hij er wel moeilijk afgaat.

Deze nagellak is dus echt om aan te raden!


2 opmerkingen:

  1. Het is ook een zeer mooie kleur :) en de glitters passen er ook goed bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er leuk uit, ook mooi gecombineerd met die glitters! NYC is qua nagellak inderdaad best wel een goed merk...

    BeantwoordenVerwijderen