Pagina's

12 augustus 2012

Shopping by H&M.com




Ten eerste wil ik even zeggen dat ik al heel lang geen posts meer heb geplaatst, omdat ik op vakantie ben geweest. Ik had daar wel internet, maar het was niet makkelijk om iets te plaatsen, dus heb ik maar gewacht totdat ik thuis was. En nu is het zover! Eindelijk weer een nieuwe blogpost. Toen ik op vakantie was heb ik niet bijster veel geshopt en omdat er weer een nieuw seizoen aan zit te komen, vond ik het daar wel weer eens tijd voor worden. Ik nam een kijkje op www.hm.com, want daar slaag ik meestal het best. Ik vind het ontzettend leuk om dingen te combineren en omdat ik daar op dat moment veel zin in had, ben ik naar de 'paskamer' op de site gegaan, waar je jouw model allerlei dingen naar jouw smaak aan kan laten trekken. Ideaal, toch? Vandaag laat ik jullie een paar van mij creaties zien! 



Ik heb geprobeerd om het model die ik had 'aangekleed' in mijn paskamer te laten zien, maar omdat dat niet ging heb ik mijn uitgekozen kledingstukken gewoon bij elkaar gezet. Dit is de eerste creatie, een casual look.    



Ik hou van de combinatie stoer & een tikje chique. Ik vind de top best leuk, maar wel iets te glitterachtig. Maar als je dat combineert met zo'n strakke jeans vind ik dat nog best gaan. De hakken maken de outfit wel af, want deze outfit met sneakers heeft het niet helemaal, naar mijn mening. Ik had de schoenen wel mooier gevonden als er geen glitters op zitten, maar ik vind dat je bij H&M sowieso niet echt leuke schoenen kan shoppen. Die haal ik dan ook meestal ergens anders. 

Deze look is een beetje voor in de winter en een beetje volwassen en vrouwelijk en daar houd ik wel van.


Laten we beginnen met de top: het is van een katoenen, gladde stof, waar ik echt dol op ben! Het nadeel is wel dat er heel snel kreukels in komen, niet handig voor in je koffer op vakantie dus. De tekst is iets minder, maar er vallen genoeg van deze tops te vinden met een andere tekst erop. De blazer ziet er hier een beetje saai uit, vooral omdat hij dicht geknoopt is, daarom heb ik een plaatje waarop hij open gedragen wordt:


Ook hier ziet het er een beetje stijfjes uit, maar ik denk dat als je het combineert met een leuke broek en top en de mouwen een beetje opstroopt, het er best leuk uit kan zien. 

De wijnrode broek vind ik helemaal geweldig, ik ben dol op de kleur en ben blij dat het deze winter helemaal in is. De laarzen staan best leuk bij zo'n broek en de oorbellen maken het helemaal af. Ik laat de broek ook even zien als hij gedragen wordt, zodat je goed kan zien dat het een skinny jeans is:



De derde en ook gelijk de laatste outfit is voor de koude winterdagen en voor de dagen waarop je even niet zo veel tijd hebt om aan je uiterlijk te besteden, maar er toch leuk uit wilt zien. 


Ik vind het printje op de trui een beetje ouderwets, maar wel leuk en doordat de trui een beetje kort valt wordt het printje nog leuker en minder ouderwets. Dat kan je nog beter uit laten komen door het goed te combineren. Bij de volgende foto kun je zien dat het truitje wat korter is.


De broek heb ik gewoon gekozen omdat het een fijne spijkerbroek is die er gewoon goed uitziet én lekker zit. Hier heb ik ook nog een plaatje van omdat je de broek in de collage alleen maar van de achterkant kunt zien.



De jeans ziet er heel simpel uit, maar kan leuk zijn als je hem met wat leuke andere dingen draagt.
De schoenen zou ik zelf nooit aandoen, maar als ik ze bij andere zie dan vind ik ze best wel cool. Vandaar dat ik ze in mijn outfit heb gedaan. Maar ik denk wel dat je er echt het type voor moet zijn.

Ik hoop dat jullie deze post een beetje leuk vinden, want het is een nieuw onderdeel in mijn blog en ik vond het moeilijk om na mijn vakantie weer te beginnen met bloggen. Als jullie dit een leuk onderwerp vinden,  laat dan een reactie achter, maar jullie tips zijn ook altijd welkom! 












Geen opmerkingen:

Een reactie posten