Pagina's

8 juli 2012

Review HEMA nr. 83




Ik ben de week goed begonnen! Vanaf dinsdag tot en met vrijdag ben ik ziek geweest, dus dat is de grote rede dat ik niks heb gepost. Ik lag beroerd op bed en heb tijdens die saaie week zonder enige fashion de make-up en nagellak best gemist. Wat wel een groot voordeel was dat mijn puistjes helemaal weg waren door het weinige, vette eten en dat mijn ogen (en vooral de wimpers) weer helemaal clean waren van de dikke lagen make-up elke dag. Het is dus wél goed voor je huid. Maar dat zal wel niet lang zo blijven, want nu ik weer beter ben eet ik weer zoals eerst, en daar wordt mijn huidje niet beter op! Maar nu kan ik dus ook weer flink aan de nagellak, en dus ben ik weer meteen aan de slag gegaan. Ik heb een kleurtje gekozen die ik nog niet vaak had gebruikt, maar wel heel mooi is en niet zo heel erg opvalt. Het is de HEMA nr. 83! 




De eerste keer dekt de nagellak nog niet zo goed, dus voor een optimaal resultaat moet je twee of meer lagen op doen. De nagellak droogt wel snel op, wat voor ongeduldige mensen, waaronder ik, heel handig is. Ook is en blijft de glans heel mooi. dat is al wel bij de eerste laag. 





Bij de volgende foto kijken we naar nagels met twee lagen nagellak erop. Het is een stuk voller qua kleur, dat verschil is misschien niet helemaal goed te zien op de foto. 




Het kwastje is mooi breed en vol, zoals we gewend zijn van HEMA. 


En tot slot nog even het hele flesje. 





 Dit was weer een nieuwe post na een lange tijd. Ik ben van plan om in de vakantie weer veel te gaan posten, want ik vind het wel heel leuk maar heb er de tijd gewoonweg niet altijd voor. Dus ik zal mijn best doen, maar ik hoop dat jullie niet in paniek zijn als er even niks aan mijn blog wordt gedaan! 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten