Pagina's

9 juni 2012

Tosti met chocopasta en banaan

Eergisteren las ik op Facebook dat een vriendin van me tosti met chocoladepasta en banaan had gemaakt. Dat leek me heel lekker, dus toen heb ik het ook uitgeprobeerd en het beviel me heel goed! Het resultaat ziet er niet zo lekker uit,  maar de smaak is het tegenovergestelde: 


Het ziet er een beetje raar uit, maar het smaakt heeerlijk!








Het is heel simpel. Pak 2 witte boterhammen.

Smeer op allebei veeel chocoladepasta, zodat het smelt in het tosti-ijzer.


Dan doe je er dunne schijfjes banaan op (maar op één boterham!), want als ze te dik zijn krijg je een hele dikke tosti en dat is niet zo lekker. 


Doe dan de andere boterham met pasta erop. 


Doe hem dan in het tosti-ijzer.



Snij hem doormidden en eet smakelijk!

Van de binnenkant ziet het er niet zo mooi uit, zoals je ziet, maar het is echt lekker! 

EET SMAKELIJK! 

Liefs,
Anne

2 opmerkingen:

  1. Oef dat ziet er lekker uit!

    Die armbandjes komen trouwens van de Finnz, een siradenwinkeltje bij ons in het dorp.. Zou ook niet weten van welk merk ofzo, sorry! Maar dankjewel! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat is het zeker haha. Okee, geeft niet!

      Liefs, xxx

      Verwijderen