Pagina's

12 juni 2012

Old music top 3!







Er is altijd wel een heel erg oud liedje dat ik in geen jaren meer gedraaid heb, maar als ik het dan hoor dat ik het dan nog steeds gewoon leuk vind. Deze keer heb ik een top 3 gemaakt van de 'oude' liedjes die ik laatst op de radio hoorde. Meestal luister ik Q-music, want daar draaien ze de nieuwste en de laatste hits. Ik ben ook gek op de radiozender 538, maar daar worden eigenlijk (bijna) nooit van die oude songs gedraaid. 







Dit is het liedje 'Umbrella' van Rihanna. Het kwam uit op 22 mei in 2007, als leadsingle van Rihanna's derde album: 'Good girl gone bad'. Rihanna heeft niet helemaal zelf gezongen, er wordt ook in gerapt door Jay-Z. Er zijn veel covers van gemaakt. Hier zijn er twee van: 




Dit is een cover van 'The Baseballs'. Zij hebben heel veel liedjes gecoverd, waaronder dus   Umbrella. Ze hebben ook een eigen album: Strike! 




Dit is een iets minder beroemde cover, maar wel een leuke vind ik, van Boyce Avenue. 



De volgende waar ik ook nog van kan genieten is 'Hips don't lie' van Shakira. 


Ik ben de laatste tijd niet meer zo weg van Shakira,  ik vind haar liedjes een beetje afzwakken en hetzelfde geworden. Ik ben overgestapt op Beyoncé, waar ik nu helemaal weg van ben. Maar ik denk dat dit wel één van de grootste hits van Shakira is. Het liedje is uitgebracht op 17 april in 2006 en heeft in heeel veel landen op #1 gestaan! 

De laatste is ook al vrij oud en komt van de film Moulin Rouge. 



Dit is een uitdagend nummer, wat ik op z'n tijd wel even heerlijk vind. Het wordt gezongen door P!nk, Mýa, Christina Aguilera en Lil' Kim. Het liedje kwam uit op 16 juni in 2001 en heeft 14 weken op #2 gestaan. 

Dit waren mijn oude liedjes top 3! Ik hoop dat jullie ze ook (nog steeds) leuk vinden! 

2 opmerkingen:

  1. Wow dat was lang geleden dat ik die nog gehoord had :D
    xx Elize

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat leuk! die had ik al een tijd niet meer gehoord ;) xxx

    BeantwoordenVerwijderen